Veliko interesovanje za Play Media Day!

Grad Banjaluka će 07. juna postati centar kreativne industrije regiona! Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 04 će predstaviti najbolji program do sada, sa oko 40 predavača i panelista, na novoj atraktivnoj lokaciji CineStar 4DX Delta Planet! Veliko interesovanje učesnika pokazalo je da će ovogodišnji događaj okupiti predstavnike najvećih kompanija i kreativnih agencija na jednom mjestu.

Ovogodišnji program je smješten u tri konferencijske sale – Uran, Merkur i Jupiter, koje će ponuditi ukupno tri atraktivna panela, kao i 18 predavanja, što ovogodišnji događaj svrstava među programski najbogatije u regionu.

Tri atraktivna panela će činiti dio programa u Uran dvorani, koja će u fokus staviti influensere, podkast, kao i nove marketinške trendove! Da li influenser postaje zanimanje budućnosti ili je to već ozbiljan biznis? Uticajni već zamijenjuju tradicionalne medije, ali da li je to zapravo njihova ambicija ili više želja da postanu poznati i slavni? Odgovore na ova pitanja, kao i na to da li je profitabilno uopšte biti influenser, te šta bi oni posavjetovali brendove, prisutni će imati priliku da čuju u okviru panela “Influenseri: Od zanimanja do novog medija”. Panel će moderirati Andrea Baba – Influenser, PR i Digital menadžerka Pioniri Communications, dok će na ovu temu diskutovati Nika Ilčić – Digital influenserka, Alen Žabo – YouTuber, Mirza Mustafagić – influenser, kao i Milica Perić – YouTuberka.

Trendovi iz svijeta dolaze u našu regiju kasneći u prosjeku dvije godine. To i nije loše, ako znamo da dobar dio trendova ne preživi toliko vremena. U panel diskusiji “Trendovi u agencijskom i biznis svijetu” panelisti će pokušati odgovoriti na nekoliko pitanja. Koliko mi iz Adriatic regije doprinosimo stvaranju novih trendova, a koliko se oslanjamo na trendove koji nam dolaze iz svijeta? Da li je sve ono što je hit u svijetu, upotrebljivo i kod nas? Koja su to tri trenda, koja su danas aktuelna u našem regionu, kao i koliko je znanje sa kojim raspolažemo dovoljno, da bismo se upustili u osvajanje svjetskih trendova?

Na ova pitanja će prisutnima dati odgovore moderator panela Ekrem Dupanović – Izdavač i glavni urednik Media Marketinga, Art&Business i Woman.Comm, Bosna i Hercegovina i Diana Zekić Jokić – Menadžerka korporativnih poslova za Hrvatsku i BiH Molsoon Coors, Hrvatska, te Maja Čulig – Direktorica menadžmenta Grupe za marketing i korporativnu komunikaciju Addiko Bank, Hrvatska, kao i Ivan Živković – Direktor menadžmenta i kreativni direktor Pioniri Communications, Srbija i Daniel Ackermann – Direktor i suosnivač Degordian i Bornfight, Hrvatska. Ova marketinška panel poslastica se itekako sa nestrpljenjem očekuje!

Još jedna interesantna tema, predstaviće podkast kao novu poslasticu za oglašivače. Podkast je “radio-Netfliks”. U svijetu postoji 630.000 podkasta sa više od 18 miliona epizoda, na više od 100 jezika.

 

Jedan od 3 panela na Play Media Day 04 je i “Podkasting na Balkanu – nova ljubav marketara” u kojoj će učestvovati podkasteri iz cijelog regiona. Panel će moderirati Goranka Jednak Maksimović – producentkinja Radio televizije Vojvodina. Učesnici panela su Anže Tomić – osnivač podkasta “Apparatus”, Arnel Šarić – autor podkasta “Radijo”, Ivan Minić – autor podkasta “Pojačalo”, kao i Saša Tenodi i Ivan Voras – autori podkasta “Surove strasti”.

Na panelu će prisutni saznati zašto je podkast novi medij za plasiranje sadržaja, ko se i kako oglašava u podkastima. Regionalni podkasteri podijeliće iskustva pokretanja podkasta, povezivanja sa slušaocima, izgradnje podkast brenda, načine promocije sadržaja, kao i biznis modele u podkastingu. Prateći predviđanje da će se za dvije godine većina pretraga obavljati glasom, učesnici će saznati i kako se audio sadržaji na zahtjev mogu monetizovati, koliko je pričanje priča glasom moćan alat u marketing kampanjama i na koji način prevazići ograničenja audio sadržaja na zahtjev.

Lista predavača i panelista dostupna je na stranici www.playmediaday.com/predavaci, dok će kompletan program događaja sa satnicama, biti predstavljen uskoro.

Za veće PR i marketing timove koji žele da budu dio Play Media Day 04, omogućene su dodatne pogodnosti. Za dvije kupljene ulaznice, organizatori treću daju besplatno, dok za tri kupljene kotizacije, dvije idu na poklon. Ovo samo dodatno podstiče PR i marketing službe kompanija i agencija da pošalju svoje zaposlene na jednu od najkvalitetnijih edukacija u regionu. Najbrži studenti koji se registruju, imaju mogućnost da kotizacije obezbijede po najpovoljnijoj cijeni, u iznosu od 25 eura.

Ovogodišnji Play Media Day nudi mnoštvo zanimljivih dodatnih sadržaja u atraktivnom prostoru CineStar 4DX Delta Planet, kao i odličnu zabavu i druženje na terasi multipleksa.

Partneri ovogodišnjeg Play Media Day su Delegacija EU u Bosni i Hercegovini, OSCE, Grad Banjaluka, Addiko Bank, Mtel, Huawei, Molson Coors i Staropramen, Teleklik, Sensation, Franck, Manja, Avon, Hotel Vidović, Gatsby, MS Group, Travel4Fun, Pickbox i CineStar.

Detalje o događaju i kotizacijama možete pronaći na stranici www.playmediaday.com, kao i na društvenim mrežama Play Media Day.

Vidimo se i ove godine na Play Media Day 04 u Cinestaru 4DX Delta Planet, Banjaluka.

Ne zaboravite: „Komunikacija je beskonačna“.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

8 + three =